W tym miejscu po konferencji udostępnialiśmy teksty zgłoszone w ramach nowej formuły.
Anna Bus, Narracyjne gry fabularne. Gracze i tworzone przez nich postaci – studia przypadku
Aleksandra Jarosz, Tendencje immersyjne i tendencje do osiągania flow podczas gry. Narzędzia diagnostyczne
mgr Juliusz Konczalski, Performuj albo giń, graczu! Gry wideo jako wirtualne performanse
mgr Magdalena Litwin, Gry i zabawy w instytucjach kultury. Biblioteki i ludoteki
mgr Marcin Petrowicz, Prezentacja analizy formalnej MDA na przykładzie "Zaginięcia Ethana Cartera"
dr Maciej Słomczyński, Ukryty program grywalizacji
mgr Mikołaj Sobociński, Grywalizacja – czego i po co używać
dr Michał Sołtysiak, "Rogate hełmy sprzedają się lepiej", czyli nieprzystawalność współczesnego stanu wiedzy historycznej do potrzeb projektantów gier |