-
Status ludologii w Polsce i poza jej granicami
-
Problemy badań nad grami: metodologiczne, praktyczne, etyczne
-
Teoria i praktyka tworzenia gier
-
Granie i jego skutki (dodatnie, ujemne) - z perspektywy naukowców, twórców, graczy, opinii publicznej
-
Środowisko badaczy gier w Polsce i na świecie
-
Organizacje, konferencje, czasopisma, samodzielni badacze
-
Ci, którzy tworzą gry: od programistów do dystrybutorów
-
Dziennikarze piszący o grach
-
Użytkownicy gier Akademicy, twórcy gier, gracze, ludzie mediów - znaczenie współpracy lub jej braku
-
Możliwości popularyzowania wiedzy ludologicznej
-
Gry w aspekcie społecznym i ekonomicznym
-
Gry komunikacyjne i językowe
-
Znaczenie gier w edukacji
-
Gry w kontekście międzykulturowym
-
Sporty tradycyjne a elektroniczne
-
Ekonomiczny aspekt gier
Informator konferencji wraz z programem do pobrania
TUTAJ.